[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Duben 17 12:39:28 CEST 2013

Zdravim,
  toto je opravdu k placi, ale co takhle zabudovat takovy detektor do mytnych
bran ? Maji kamery, nemel by pro ne byt problem k zaberu auta priradit "flag"
"rusi GSM/GPS" a bylo by... Je samozrejme pravdou, ze tyto brany nejsou vsude
a jest otazkou, zda si zlodeji troufnou s ukradenym autem na dalnici.
  Zdravi Pavel