RE: EMP generátory (Dalsi z napadu jak...)

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Duben 17 11:26:07 CEST 2013

	V jednom fimu jsem videl vraždu prave odpalenim airbagu za jizdy.
Vzhledem k zamereni lidi v této konvi bych to videl na mensi stenici na CAN
sbernici sledujici rychlost auta a pokud bude dostatecna tak likvidaci
ridice airbagem. Nicmene pak to bude pripominat dalnicni kovbojku nasich
ochrancu zákona.

	Radek

> Však proto je na konci ten smajlík :-) Jinak já mám v autě nálož ve
volantu, před spolujezdcem, v sedačkách, mezi sedačkami. Taky si říkám, co
kdyby to selhalo... Mimochodem, ten magnetron by se pak dal před soudem
obhájit, že to nebylo nástražné zařízení, ale podomácku vyrobené vyhřívání
autosedačky :-))))))))))