Re: EMP generátory (Dalsi z napadu jak...)

Středa Duben 17 11:21:16 CEST 2013

On nejaky predpis zakazuje v aute vozit pytel ledku a kanystr nafty?
Nezakazuje presto ma tato smes detonacni rychlost min 3000 m/s a vybudovou
teplotu 2400C.
Pane soudce mel jsem v aute pytel hnojina a trochu nafty na kaminek na
zahradce, ja vazne nevim co stim ti nehodni lupici delali a proc to bouchlo

Martin