[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Středa Duben 17 10:26:29 CEST 2013

Tonto napad je dostatecne blby, nefunkcni a drahy na to, aby to u nas mohlo
projit, poslete to, jak se ten STBak a propagator radaru v parlamentu
jmenuje, Huml. Zaradi to do pristi pravidelne novely silnicniho zakona a
vedle , denniho sviceni, zimnich pneumatik a povinnosti práskat na svou
rodinu se zaradi pargraf.
"Kazde motorove vozidlo uvedene do provozu po 1.1.2014 musi byt povinne
vybaveno technickym zarizenim na detekci vyslacu podle specifikaze uvedene
v provadeci vyhlasce ministerstva dopravy.
Za rok k tomu pribude novy paragraf, podle ktereho bude treba na kazde STK
predlozit doklad o odbornem prezkouseni tohto radiolokatoru.

Cena kazdeho auta tim stoupne o cca 10.000Kc, kazda STK se prodrazi o 500Kc
I kdyz ono to tu je spise k placi.
Martin