RE: EMP generátory (Dalsi z napadu jak...)

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Duben 17 09:51:57 CEST 2013

Ahoj,

> To zni zajimave, ale to by tey vlny z magnetronu musely byt do uzce
smerovane ne? Ted jsem zrovna vyhodil jednu nefunkcni uvlnku do garaze, ze
bych udelal nejaky pokus?

Bohuzel ano, a to je ten hlavni kamen cele konstrukce. Ten kdo si s tim hral
je dle toho co se ke me doslechlo docela rozumne vybaveny servisak na
podobnou techniku a celku umi. Balu by řekl, ze je to o te instalaterine.

> 	V našich končinách je sice běžné na řvoucí muzikantskou aparaturu
vzít devítku, alespoň pak má Nova co vysílat. Na plzeňsku zas na to jeden
hračičkář šel trochu sofistikovaněji. Bohužel je to obsluhou na úrovni té
devítky, směrovaný paprsek mikrovln. Do kufříku dal akumulátor, magnetron z
mikrovlnky a smečku měničů a podobné bižuterie. Vypínačem se zapne nabíjení
a tlačítkem se střílí. Nic do auta, i když v ruské Tule bylo sáhodlouze
rozebíráno v místní komunitě jak zlikvidovat zloděje a nezlikvidovat auto,
jaká ráže, jak nasměrovat. Nic pro naše útlocitné eurohumanisty.

Radek