[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Duben 17 06:48:31 CEST 2013

Nazor je trosku zcestny, ponevadz:
a) tenkrat jsem si treba naivne myslel, ze tehda 16 let orezle stare auto
nikdo krast nebude
b) auta se kradou i na ND, tedy i ta Dacia muze zmizet
c) kdybys jezdil na chalupu tam kde ja, tak i Dacia Duster by tam mela
problemy, tedy image (SUV) je skutecne nanic a stare offroady se bohužel
kradou. A chodit tam pesky? To uz mi taky lide rikali, ale nikdo z nich by
mi nepomohl pytle s cementem vytahat na zadech.
K.