Re: EMP generátory (Dalsi z napadu jak...)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Duben 17 02:00:46 CEST 2013

Video mi nejde přehrávat, testováno v Media playeru Classic a VLC.

Ale jinak mi to připomnělo jednoho známého, který chtěl likvidovat zloděje v
baráku rentgenkou. Naštěstí jsem mu to rozmluvil se závěrem, že osoba
umírající na nemoc z ozáření by v našich končinách asi vyvolala velmi
intenzívní pátrání po "zlých teroristech"...

PH

From: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>
Vrele doporucuju tuto prednasku
http://nat.brmlab.cz/talks/lightning_talks/lt-2012-09/betatron-ondra.mkv
o betatronu - ktery dava 7 grayu - to jest smrtelna davka za 2 minuty
zareni, v Rusku se pry daji koupit komercne vyrabene betatrony s prikonem
2000W a davkami 4 Graye - velikosti bedny od PC - Vzhledem k tomu, cemu se
ma politicky korektne rikat "rozvolneni standardu mezilidskeho souziti" by
to stalo za uvahu