Re: EMP generátory (Dalsi z napadu jak...)

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Duben 16 21:29:59 CEST 2013

Původně jsem na tohle téma už nechtěl přispívat neboť každý svého štěstí
strůjce, takže bych jen podotkl že zatímco k útoku nelegálně drženou
pistolí se přidá ještě paragraf Nedovoleného ozbrojování, k útoku nějakým
nástražným samodomo nesmyslem se případně může přidat ještě tolik paragrafů
že trest může být, např. vzhledem k způsobené škodě, už docela
fatální, nicméně platí začátek příspěvku.
Miloš Dašek