Nahrada kalafuny

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Duben 16 21:27:19 CEST 2013

Ano, toto tavidlo jsem tu kdysi propagoval a možná jste se tím inspiroval.

Ovšem i MTL468 je dominantně kalafuna, i když aktivovaná látkami (údajně
nějaké organické kyseliny), které fungují jako čistidlo pájeného povrchu
za horka.

Je ale pravda, že při tavení MTL468 mi připadá, že dým není tak
dráždivý, jako z některých druhů čisté kalafuny. Možná to bude tím, že v
MTL468 je kalafuna tepelně zpracovaná a tím je (ať už cíleně nebo jako
vedlejší efekt) zbavená těch nejdráždivějších/nejtěkavějších složek...

---
Jirka