[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Úterý Duben 16 19:12:57 CEST 2013

IMHO nema cenu resit, pokud je auto cenne tak dobre pojistit a pak je
nejlepsi pokud se uz vubec nenajde nebo se najde totalni ohorely vrak.
Ja jdu cestou bezcennych aut, kde by me kradez nijak nerozcilila a
proste bych si koupil nove, lepsi. Treba ted mam AR166 2.4JTD z r.2000,
porizeni za pakatel a pojezdeni v plne vybave luxusni ;-)