Oprava napajece LCD monitoru - nahrada zdroje

Úterý Duben 16 19:09:53 CEST 2013

10Ohmu je podle meho moc.
Pokud se nepletu ( nemam to pred sebou) tak nadproudova ochrana vypina v
okamziku kdy napeti na snimacim odporu dosahne 1V, toho se na 10Ohmech
dosahne pri 100mA to je RMS 70,7mA coz nam pri 240V dava 17W a jelikoz zroj
pro 230V se navrhuje tak aby chodil od 195V dostaneme se pri 80% ucinnosti
na vykon takoveho zdroje nekam k 10W.
Pokud se bavime o zdroji pro 17" monitor tak bych rekl,ze s 10W zdrojem pro
jeho napajeni nevystacite.

Priklad zdroje rizeneho stejnym IC, podobne vykonove kategorie , merici
odpor ma 0,330 Ohmu
http://forum.elportal.pl/download.php?id=1982

Martin