Odpadnuty vodic a krokovy motor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 16 16:36:52 CEST 2013

Tak to ja si to teda docela klidne predstavit dovedu. Kdyz ze 4 civek
budou 3 fungovat (a jedna z nich navic dvojnasobne pretizena), tak to
sebou klidne muze skubat a sem tak vyrobit opacny krok.

PL

*****************************

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 16, 2013 4:27 PM
Subject: Re: Odpadnuty vodic a krokovy motor

> to vypada na dvoufazovy krokac.u nej si jakykoliv pohyb s jednou upadlou
> fazi nedokazu predstavit.

No ved ani ja. Lenze:

> V analogii na tøífázový motor - upadla jedna fáze a namíchali jsme je¹tì asi 10 koleèek betonu, ne¾ se motor míchaèky spálil :-(

Takze by sa mohol tocit? U dvoch faz na motore 120st pootocenych mechanicky aj elektricky si to celkom viem predtavit, v spolupraci so zotrvacnostou prevodovky miesacky a jej obsahom, ale ako to funguje u toho krokaca, to neviem...

To, ze to moze zhoriet, to viem, zatial nezhorel len sa sem-tam pohne naopak nez ma a podozrenie z mechanicko-vyskusam-vaklat-dovodov zatial pada na potencialne nalomeny privodny kabel. Akurat si neviem predstavit dovod toho opacneho pohybu - ale ako vravim, nic o krokacoch neviem... Kabel by som vymenil, ale chcel by som mat najprv istotu, ze je to  v nom.

wek

PS.Nie, Dano, so vcerajsou transakciou, kde som zarobil 2 VhwP a Ty -2 VhwP to nesuvisi, je to len zhoda okolnosti... :-)))