Odpadnuty vodic a krokovy motor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 16 15:59:08 CEST 2013

Ono bude chovani zaviset i na tom, jak bude motor buzeny
(cele kroky, pulkroky, mikrokroky).
Pokud je to motor s 8 vodici, tak ma vyvedene vsechny konce civek,
takze je to ten nejuniverzalnejsi mozny motor. Je mozne zapojit civky
paralelne nebo seriove. Zrejme budou zapojene seriove, kdyz to dela
takove psi kusy. Ale presto by bylo dobre to radeji moc dlouho takto
neprovozovat, protoze kdyby byly civky zapojeny paralelne, tak by
dochazelo ke dvojnasobnemu pretizeni jedne z civek.

PL

**********************************

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 16, 2013 3:23 PM
Subject: Odpadnuty vodic a krokovy motor

Zdravim vsetkych,

majme bezny krokovy motor (poznate ho z reklamy - biela krabica, velke cierne pismna :-) ) s 8 vodicmi, ktore su po dvoch pospajane do neakeho budica (ja viem ze to ma nejake odborne meno, ale ja ho z fleku neviem - kebyze viem, tak sa asi toto nepotrebujem opytat  ;-) ). No a jedna tato dvojica vodicov za jazdy odhnije. Budic si to nevsimne a budi dalej.

Za normalnych okolnosti predpokladam, ze motor zostane stat a dostane nejaku triasku. Ale je mozne, ze (pri zanedbatelnej mechanickej zatazi) sa bude nejako patologicky otacat? Je mozne ze sa rozbehne do opacneho smeru?

Dakujem,

wek