RE: EMP generátory (Dalsi z napadu jak...)

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Duben 16 15:40:29 CEST 2013

Smysluplný den,

	V našich končinách je sice běžné na řvoucí muzikantskou aparaturu vzít devítku, alespoň pak má Nova co vysílat. Na plzeňsku zas na to jeden hračičkář šel trochu sofistikovaněji. Bohužel je to obsluhou na úrovni té devítky, směrovaný paprsek mikrovln. Do kufříku dal akumulátor, magnetron z mikrovlnky a smečku měničů a podobné bižuterie. Vypínačem se zapne nabíjení a tlačítkem se střílí. Nic do auta, i když v ruské Tule bylo sáhodlouze rozebíráno v místní komunitě jak zlikvidovat zloděje a nezlikvidovat auto, jaká ráže, jak nasměrovat. Nic pro naše útlocitné eurohumanisty.

	Radek