Odpadnuty vodic a krokovy motor

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 16 15:23:00 CEST 2013

Zdravim vsetkych,

majme bezny krokovy motor (poznate ho z reklamy - biela krabica, velke cierne pismna :-) ) s 8 vodicmi, ktore su po dvoch pospajane do neakeho budica (ja viem ze to ma nejake odborne meno, ale ja ho z fleku neviem - kebyze viem, tak sa asi toto nepotrebujem opytat  ;-) ). No a jedna tato dvojica vodicov za jazdy odhnije. Budic si to nevsimne a budi dalej.

Za normalnych okolnosti predpokladam, ze motor zostane stat a dostane nejaku triasku. Ale je mozne, ze (pri zanedbatelnej mechanickej zatazi) sa bude nejako patologicky otacat? Je mozne ze sa rozbehne do opacneho smeru?

Dakujem,

wek