[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 16 11:26:46 CEST 2013

 16.4.2013, 11:24:46

Asi se brzo dockame doby, kdy zlodel bude zalovat majitele auta, ze
nebylo pred kradezi radne vycisteno, vydezinfikovano a navoneno, v
dusledku cehoz on utrpel psychicky sok a citove trauma.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz