[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Duben 16 06:56:31 CEST 2013

Kombinace sireny plus dymovnice schovana nekde v podvozku je dobry napad.
Jak tu nekdo psal, ze lepe auto nechat shoret a pojistovna vyplati penize,
tak to lze pouze u movitejsich clenu co maji auto max rok stare, a hlavne
pojistene, jinak Vam pojistovna toho moc neda. Ja havarijni konkretne vubec
nemam. Dalsi vec je, ze pojistovna rekne ze mi vznikla skoda napr. 20kkc,
ale me to ve skutecnosti bude stat 200kkc, protoze si budu muset koupit
jine auto a da rozum ze nebudu kupovat vrak za 20kkc do ktereho hned 50kkc
vrazim.
Tu dymovnici zkusim objednat a vyzkousim.
Karel