Závada monitoru

Pondělí Duben 15 21:20:58 CEST 2013

Hezký večer,

	to netuším, je to počítač rodičů a je momentálně v úplně jiném městě
než jsem já (ačkoli já nejsem ve městě :-) ) takže to ani nezjistím, ale
ve středu za nimi pojedu a podívám se na to. Mne spíše zaráží to, že se
to po nějaké době usadí a pak to celý večer pěkně jede. Proto to tipuji
na ty kabely, pokud to je chip, tak to je pro mne konečná.

Saša Svobodová