[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Duben 15 20:41:18 CEST 2013

Zdravím,
  já bych možná nedýmil - asi to autu nic neudělá, ale nemusí to být opticky
tak dobře viditelné. Místo toho bych začal houkat. Myslím, že dostatečně silný
zvuk si najde cestu i skrz zavřenou garáž a sluchově se orientujete mnohem
snáze než opticky (tedy alespoň já a v případě hledání zdroje zvuku).
  Pokud by dotyčný byl ducha bastlivého, může to rovnou v Morse vysílat RZ auta
či něco jiného, třeba jméno pravého majitele, což bude lump těžko vysvětlovat
přijedším policistům :-).
  Zdraví Pavel