[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Duben 15 20:02:40 CEST 2013

Doporučuji ještě vylepšit. Nebudu radit nic konkrétního, ale vycházím
z představy, že dostat z pojišťovny peníze za bez stopy ztracené auto
je docela nadlouho, zatímco když se najde ohořelý vrak, není co řešit
a pojišťovna platí hned.

Ales Prochaska