Vikendove LED hratky:-)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 15 18:57:56 CEST 2013

 15.4.2013, 18:39:27

 Dekuji za odpoved, byt nekriticke nadseni nenastava.
 Je dobre, ze se situace zlepsuje, ale jak tak u TME koukam, tak
 120lm/W maji moduly Citizen akorat pri CRI 65 a to je IMHO tak do
 kotelny nebo na schody. Do koupelny bych si nic takoveho teda nedal.

 Pokud bych jako referenci vzal kompaktni zarivku Osram Dulux S 11W,
 s parametry cca 80lm/W, CRI 85, 75Kc, tak pokud jsem neco neprehledl,
 je adekvatni ledkou napr. CITIZEN CL-L233-MC13W1-C , ta ale stoji
 priblizne 4-nasobek one zarivky. Je to sice lepsi nez 10-nasobek, coz
 bylo jeste nedavno, ale porad to neni tak uplne ono.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz