Ochrana I/O jak spravne resit?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Duben 15 18:04:19 CEST 2013

Pozrite, ak chcete teda nieco konkretne, tak preco to neurobite ako Vam to
odporucal tusim p.Meduna hned v tretej reakcii na Vasu otazku. Preco si
nenapisete co ma ten obvod splnat, teda ake su poziadavky na jeho funkciu.
To mate hned kopec informacii podla ktorych mozete z fleku navrhovat.
Namiesto toho som aspon ja z Vasej otazky skoncil pri x metrovom kabli a
krystalke, pretoze si myslim, ze to je relevantna vec pre Vas dalsi navrh.
A ak si myslite, ze Vam ktosi zavesi na nos 95% design, tak sa dost mylite,
su v tom prachy a business. Koniec koncov aj profesional Vam tu napisal v
inom vlakne, ze pokial neberiete za 100kUSD, tak sa s Vami nebude bavit. A
tomu rozumiete velmi dobre a akceptujete to.

A.