Ochrana I/O jak spravne resit?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Duben 15 17:25:05 CEST 2013

Ked robim nieco pre seba, tak sa to snazim urobit najlepsie ako viem. Pri
Vasej naslednej otazke je uz jeho vecou, co mu to bude robit. Myslim, si,
ze je to tazsia otazka, ako ten navrh hw. A su na to ine normy, nez emc. K
poslednej vete snad len tolko, ze si musi robit merania uz pocas vyvoja, a
sam sledovat co sa ako meni a co ako suvisi... Proste zoberie napr. ESD
generator a skusa.

A.

Dňa 15. apríl 2013 17:11, Martin Hanek <martin.hanek na centrum.cz>napísal(-a):