Ochrana I/O jak spravne resit?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Duben 15 17:04:51 CEST 2013

No tak, ze potrebuje vela vedomosti, za tym si stojim. A najlepsie sa to
nauci vtedy, ked to bude mat urobit sam a vratia mu to zo skusobne. Dovtedy
je to len take plane filozofovanie. Ak chce o niecom filozofovat, tak aspon
o tom, co s tym suvisi. A to si myslim, ze som tiez naznacil, ktorym smerom
sa orientovat...

A.