Ochrana I/O jak spravne resit?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Duben 15 14:21:05 CEST 2013

Podivejte se jak to resi pracka Whirlpool, ze ktere se mi dostala do
rukou nefunkcni ridici jednotka:
http://uloz.to/xsG3u8Xu/whirlpool-awo-l1373-domino-control-panel-sch-pdf
Maji na vstupech procesoru ochrany z kaskady odporu, diod a kondezatoru.
Deska je dvouvrstva, zadne rozlite zeme tam nejsou.
http://www.google.cz/search?q=whirlpool+l1373&hl=cs&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ofBrUdauBYyVswabr4GoBg&sqi=2&ved=0CDsQsAQ&biw=1920&bih=908

Martin Hanek