Nepajiva maska - zkusenosti

Neděle Duben 14 23:36:03 CEST 2013

Nanasite  sitotiskem nebo jak?
Pokud ano, jako jake pouzitave sita a jakou vykryvaci emulzi?

Vase uvaha je logicka. Prolezl jsem specifikace cinskeho vyrobce UV barev a
UV barva na popisy PCB se od UV nepajive masky lisi pouze v jedinem
ukazateli a to je viskozita, kdy maska je ritsi. Vse ostatni je identicke.
Toto by hovorilo ve prospech vasi uvahy,  Na druhou stranu ve vyrobnim
programu je ink pouze v cerne a bile, kdezto maska v klasicke skale (bila,
zelena, cervena, modra, cerna)

Nejradeji bych se na ebay vybodl a objednal primo u cinskeho vyrobce,
bohuzel oficilane je min objednavka 200kg. Mozna bych je ukecal na vzorek
,ale i tak je baleni 5kg a pri oficialni skladovatelnosti 6 mesicu , co
bych s tim delal :-)

Martin