webasto c

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Duben 14 22:40:56 CEST 2013

Možná ještě pár užitečných informací zde:
http://www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=38203
A tohle asi bude ten projekt, ale kdyby to bylo něco jinýho, tak třeba se
taky bude hodit:
http://sourceforge.net/projects/libwbus/

Zrada je u novějších TTC ovládaných přes CAN, u neCAN auta to chce emulátor,
jinak se odmítne rozběhnout. Starší Webasto by mělo jít napíchnout přímo do
ŘJ a dělat s tím cokoliv (typicky ovládat přes GSM modul). Případně
nejrychlejší a nejjistější varianta je použít originál hodiny a emulovat na
dálku sepnutí tlačítka topení...
Zdroj originál nových dílů zde: http://www.nezavisla-topeni.cz/