Sháňka po IO MT8860

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Duben 14 20:05:01 CEST 2013

Zdravím,

> Tie odo mna uz dosli ? :-)

Teď jsem nějak trošku mimo, omlouvám se :-). Kdo kam mel dojit ?

Nadto jsem mezitím zjistil jednu zradu, nejde o 8860, ale 8862. Ta pouzdra
na desce maji tak mizerne znaceni, ze jsem se prehledl, netuse, ze neco
takoveho taky existuje. Koukal jsem na odkazy a vsude 18pinovy stihly brouk.
Neverim svym ocim, ten muj je 24nohovy a siroky jako treba byvaly klasicke
EPROM. Tak se podivam lepe, posvitim si a vidim MHF 8862.

Takze zpatky na stromy, hleda se MHF 8862 nebo jeho Miteli ekvivalent
MT 8862. Zatim jsme vykoukali nejaky slovensky bazos, uz jsem psal majiteli,
ale zatim nevim vysledek.

Zdravi Pavel