Mech: zavity

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Neděle Duben 14 19:06:18 CEST 2013

Zdravim,

zase ja se vzdusnikem. :-)

Mam staronovy vzdusnik, asi z nejakeho auta.
V nem jsou navarene mufny ktere maji velikost cca 1/2" G, ale zavit/otvor je
o trochu vetsi.

Vnitrek mufny na vzdusniku ma 20.4mm.
Z jedne mufny vzdusniku jsem vysrouboval odkalovaci ventil a ten ma vnejsi
zavit cca 21.8mm
(Vnejsi zavit na napr. ucpavce s 1/2"G ma cca 20.6mm)

Kdyz do nej sroubuju tlakovy spinac, nebo vodovodni fitinku, ktere maji
zavit 1/2G, prvni zavit je uplne volny,
nejak se chytne az cca 3. zavitu a i po zasroubovani 6 zavitu je spoj stale
volny (vakla).
Ale konicky, bych rekl, neni. Ten odkal.ventil drzi hned od zacatku stejne
az do konce
a je tesneny hlinikovou podlozkou.

Co to muze byt za zavit ?
Bylo mi receno ze dnes se u vzduchu vetsinou pouziva standardni G
zavity...., ale vzdusnik je
z roku 1985.

Diky predem za kazde info.

s přáním hezkého dne / Best regards