Re: Pračka a podlaha, aneb vibrační OT na nedělní odpoledne

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Duben 14 18:24:46 CEST 2013

On Sun, 14 Apr 2013, Ales Prochaska wrote:

> Pokud nechcete vyříznout díru o velikosti pračky do té podlahy, tak
> bych navrhoval jít osvědčenou cestou pružina - hmotnost. Nechat si
> vypálit z plechu čtverec 600 x 600 mm nebo jak je ta pračka velká
> (stačí tenký plech, 10 až 20 mm silný). Potom položit pružnou
> podložku, plech a zase pružnou podložku. Pokud zrovna náhodou
> netrefíte resonanční frekvenci, tak by to mohlo fungovat :-)

Otazka je co je v tomhle pripade pruzna podlozka - guma , molitan nebo
mekci ? Kdyz jsem zkousel mirnit vibrace z racku se servery - ctyri
podlozky 10x10cm z gumy 20mm tluste ale moc to nepomahalo..