VYŘEŠENO: Re: PIC16F628A - nechce startovat

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Duben 14 16:22:15 CEST 2013

Pane Strašil díky moc, je to ono a chodí to jak víno. LVP jsem vypnul a jak
mávnutím proutku všechny problémy zmizely.

Odhaduji, že to bude chodit i s původním designem PCB. Naštěstí jich ještě
pár mám, takže to zítra asi přeosadím, protože ten plošňák po dnešku vypadá
tak jak vypadá.

Chybami se člověk učí.

Mohl by jste mi prosím jen ve stručnosti vysvětlit, kde vznikl problém a
zda na to mohou ty ochranné zenerky mít vliv?

Všem děkuji za cenné rady, alespoň jsem se něco přiučil pro příští návrhy.
 Akorát to nemuselo stát celý víkend laborování :-)

Díky moc všem.

Honza Půhoný

www.puhy.cz
puhy na puhy.cz