Nepajiva maska - zkusenosti

Neděle Duben 14 16:07:49 CEST 2013

Ja chtel kupovat
http://www.ebay.com/itm/New-PCB-UV-Curable-Solder-Soldering-Mask-Repairing-Paint-Green-100g-/310649918024?pt=UK_BOI_Industrial_Automation_Control_ET&hash=item48542d9248
a ted nevim je to spis vase zelena nebo vase modra :-)

V profi vyrobe se snad nepajiva maska take dela sitotiskem tak by problem s
rozlisenim byt nemel. Cinsky vyrobce od ktereho jsem opisoval parametry
sitotiskove nepajive masky delal 100 tun tydne (bila,zelana, cervena, modra
, cerna) z toho usuzuji, ze sitotisk bude hlavni metodou pouzivanou v profi
vyrobe.

Jeste existuje sucha nepajiva maska , ale jednak mi prijde docela draha a
cer vi jak to dlouhodobe drzi
http://www.instructables.com/id/Dry-Film-Solder-Mask/

Martin