PIC16F628A - nechce startovat

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Neděle Duben 14 15:31:36 CEST 2013

Můžete poslat nastavení pojistek toho PICu? Jakou hodnotu mají zenerky
D9 atd. - programujete klasicky vysokonapěťově nebo LVP?
Zkoušel jste změřit, jestli Vám napájení nabíhá dostatečně rychle pro
PoR PICu? (parametr D005 v datasheetu)?
Uvažuji také, jestli to při nepovedeném startu nenabíhá do
programovacího režimu.

Hezký den,

Ivo