PIC16F628A - nechce startovat

Neděle Duben 14 13:13:05 CEST 2013

Rele na vykonne spinani je stejne dobre jeste oddelit optronem -
kapacita mezi civkou a kontakty byva velka. kdyz uz spinat primo, tak by
to melo byt od procesoru oddeleno alespon rezistory.
Ja spinam stykacem motor 2kW pres triak a optotriak, zadny problem za
stovky sepnuti. A to je taky jen oboustranna deska s AVR, mozna jeste
hur zemnena...