PIC16F628A - nechce startovat

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Duben 14 13:03:13 CEST 2013

Ja jsem rad, ze se tomu venujete. Klidne to ukazte studentum, jak ne :-)

Zkusil jsem to vse pospojovat a nic moc, jakmile rele sepne motor, tak
konec.

Ten motor je na 230V, nespina ho to z 12V.

Má to sice GND propojené s PE, ale i když jsem to propojení zrušil, chová
se to stejně.

Prostě ten PIC se sekne jak zajiskří to relé, nebo jí fakt už nevím :-(.

Jdu zkusit vyměnit ještě ten stabilizátor.

Honza Půhoný