PIC16F628A - nechce startovat

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Duben 14 12:30:54 CEST 2013

jj, toto je tam priam ucebnicovym sposobom zanedbane :-) meranie
osciloskopom moc nepomoze lebo nie je dobre definovana nula, takze bude
ukazovat kraviny.
Urcite je dobre poprepajat polygony na spodnej aj hornej strane
(predpokladam ze doska ma prekovene otvory), cim sa dosiahne
kvalitnejsia zem.
Takisto treba zabezpecit priame pripojenie napajania ku vykonovym
prvkom. Zem mate nalavo a +12V napravo. Ked nieco zopne, tak prud tecie
skoro priamo cez vodic pod D10, ale do GND sa vracia nie velmi
definovanou cestou, pac tam nie je priame prepojenie. Na spodnej strane
je polygon ohraniceny +12V vodicom, takze musi prejst na vrchu stranu.
Tam je tiez polygon poprerusovany, takze prud tecie celou cestou popod
procesor, okolo neho zhora a vracia sa po hrane dosky okolo
stabilizatora do GND pinu napajacieho procesora. Cez velku slucku.
Neberte to teraz ze zhadzujem Vasu pracu, som rad ze sa pytate a snazime
sa pomoct. Takto navrhnutu dosku by sme mohli ukazovat na prednaske ako
priklad ako sa to nema robit :-) Skuste to trochu preroutovat, pricom
budete stale rozmyslat nad tym kade tecu prudy ked sa spinaju veci.
b.