Nepajiva maska - zkusenosti

Neděle Duben 14 11:28:45 CEST 2013

Jelikoz me toto tema zajima, zkusil jsem trochu patrat po puvodu laku.
Nasel jsem cinskeho vyrobce UV vytvrzvnych pajecich masek a dalsich UV
laku, primarne urcenych pro sitotisk a ten uvadi.
Vytvrzovani 3200-3500 mJ/cm2 pro zareni v oblasti UVA.
Respektive 1800mJ souhrneho zareni z metal halide lampy, coz by melo
odpovidat svicene 3x200W lampou ze vzdalenosti 40cm pod kterymi deska
projizdi rychlosti 4m/s
Cena takoveho laku neni nijak drasticka cca 15$/kg FOB PRC, problem je
zivotnost, vyrobce uvadi 6mesicu coz mi prijde docel hodne malo.

V nejhorsim to vidim na klasiku
http://www.youtube.com/watch?v=8-WGaAmpfOU

Martin

P.S. Jeste jsme nasel