PIC16F628A - nechce startovat

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Duben 14 11:13:44 CEST 2013

Díky :-)

Polygony jsou jen GND.

Na straně TOP je celkem spojené, na bottomu je to rozsekané.

Pomůže pospojovat ty rozsekané kousky, nebo je to ztráta času ?

Momentálně se to chová tak, že to nastartuje tak 1 x ze dvou připojení
napájení a pak bez připojeného motoru to dělá to co to má.

Jakmile připojím motorek tak po jeho sepnutí se to kousne.

Zkoušel jsem dávat varistory na kontakty jako zhášecí obvod, ale nepomohlo.

Má cenu tam bastlit nějaký C + R jako zhášecí obvod? Nemám s tím fakt moc
zkušenosti.

Honza Půhoný