PIC16F628A - nechce startovat

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Duben 14 10:43:39 CEST 2013

Zdravím,
  ano, to bude špatná EMC. Kdysi jsme dělali ještě s 8048 autostart pro
dieselgenerátor. Vše na zkušebním stole fungovalo, ale v momentě, kdy se
to připojilo v reálu, zapnutí startéru to buďto zresetovalo (lepší případ),
nebo zavařilo - takže startér zůstal běžet a startoval a startoval bez
ohledu na to, že motor už dávno běžel...
  Měli jsme tam zatlučené vstupy i napájení obvyklými blokovacími RC členy,
kvalitní kondenzátory, ale stejně to nešlo. Teprve optrony a oddělení zemí
to uvedlo to použitelného stavu.
  Zdraví Pavel