PIC16F628A - nechce startovat

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Duben 14 09:16:38 CEST 2013

Tak jsem už bezradný. PIC nastartuje jen občas. A když jedním relé spínám
malý motorek na 230V tak se program sekne při sepnutí nebo rozepnutí relé s
připojeným motorkem vždy. Bez motoru to funguje ok.

Tady je schema a board (eagle ) - kdyby na to měl chuť někdo mrknout. Já už
fakt nevím kde by mohl být problém.

http://www.puhy.cz/vytah.sch

http://www.puhy.cz/vytah.brd

Oproti schématu je ještě za stabilizátorem na 5V větvi elyt 100uF/16V.

Jinak je to osazené hodnotami podle toho co je v eagle.

Jediné co jsem pořešil tak když se vypne interní MCLR a normálně tam dám
kondenzátor a rezistor jako externí reset, tak to startuje spolehlivěji.

Ale při sepnutí motoru tím relé se to sekne nebo resetne...

Díky moc za nakopnutí.

(omlouvám se, pokud to došlo víckrát, ale posílal jsem ještě z telefonu a
nepřišlo potvrzení o přijetí příspěvku k distribuci ani ho tady nevidím,
takže posílám znovu).

Honza Půhoný