Sháňka po IO MT8860

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Duben 14 07:30:09 CEST 2013

Zdravím při neděli,
  potřeboval bych nějaké obvody MT8860, v ideálním případě tak do 10 ks.
  Jde o zastaralý typ DTMF dekodéru firmy Mitel, který ještě potřebuje
externí filtry na spodní a horní frekvenci. Rovněž to vyráběla tehdy naše
skvělá Tesla Piešťany pod označením MHF8860 - a to je právě důvod, proč
je sháním - byly použité v telefonních ústřednách řady UE a mám 2 karty
po čtyřech těchto obvodech a na jedné jsou mrtvé všechny a na druhé žije
jeden ;-). A to jim prosím nikdo neubližoval, jde o smrt celkovou sešlostí
:-). Dokonce ani nebyly příliš dlouho v provozu...
  Běžní mně známí prodejci už to bohužel vůbec neznají, asi by šlo spíše
o "šuplíkové/garážové zásoby" :-), nebo třeba kdyby někdo měl desky z
nějaké staré ústředny, ze kterých by se daly vyoperovat...
  Zdraví Pavel