teplotni cidlo LM335

Sobota Duben 13 21:47:59 CEST 2013

To teda, od vanoc mam v provozu 24/7 na tepelnem cerpadle 7 kusu
pripojenych paralelne k ATMEGA (pres tranzistor buzeni ven a nejake
transily) a ani jedno selhani, chtel jsem doplnit algoritmus na
opakovani mereni pokud by nejake cidlo selhalo (takhle to pro sichr
shodi cele TC a zapnout jde jen rucne) ale jevi se to tak zbytecne, ze k
tomu jeste nedoslo ;-)
Pokud analog, tak nejake NTC za 2 koruny v 0805 v odporovem delici...