[MECH] Mala ohybacna na plech?

Vladimír vladimir na hkfree.org
Sobota Duben 13 15:08:54 CEST 2013

Taky jsem trochu piloval, ze stejného důvodu :-)

Vladimír

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Friday, April 12, 2013 10:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: [MECH] Mala ohybacna na plech?

Původní zpráva ze dne 12.4.2013 od Vladimír:

> Já mám z Aukra tu menší, 450 mm, stála něco přes tisíc, můžu jen
> doporučit. Vyrábí to někdo tady, v Česku, ale už to nemůžu dohledat.

Mimochodem, když jsem já koupil tu větší, tak jsem zjistil, že nejde
sestavit, protože ten borec, který ji vyráběl, tam blbě vyvrtal otvor.
Musel jsem hodně moc pilovat do tlusté oceli, pěkně jsem se zapotil...
protože se mi to nechtělo posílat na reklamaci.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem