[MECH] Mala ohybacna na plech?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 13 17:27:30 CEST 2013

Prosim ta sirka daneho modelu (napr. 450mm) znamena, ze se tam da skutecne
ohnout plech sirky 450mm?
V tom nakrese nejsou rozmery. Sice pisou "pracovni sirka", ale bojim se, ze
to muze znamenat ladacos.
Zalibila se mi, tak si asi udelam vanoce. Jenom resim ktery model.

Dekuji.
PL

**********************************

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 13, 2013 10:26 AM
Subject: Re: [MECH] Mala ohybacna na plech?

Původní zpráva ze dne 13.4.2013 od Petr Simek:

> Chci se zeptat - na tech fotkach jsou videt ty srouby pro pritazeni
> horni listy. Je tam mozne take nastavit horizontalni posun te horni
> nebo ohybaci listy podle tloustky materialu ?

Ano, jinak by to přece ani nemohlo fungovat, to bys nic moc neohnul.
Tady máš nákres:

http://www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/800000-824999/800791-an-01-cs-Abkanteinrichtung_AKE_630.pdf

Těmi svislými "šrouby s kolíkovou rukojetí" utahuješ plech, aby pevně
držel. A pak jsou zezadu "stavěcí šrouby", kterými právě nastavuješ
mezeru pro ohýbání podle šířky plechu.

Petr Zahradník, počítačový expert