teplotni cidlo LM335

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 13 17:09:10 CEST 2013

 13.4.2013, 17:03:55

Vlakno moc nesleduji, tak mozna napisu neco blbe, ale ja bych, v
obdobnem pripade postupoval zhruba nasledovne.

Vzal bych multimetr a meril U na vstupu ADC. Pokud je tam
neco jineho, nez ocekavam, pak je bud chyba v zapojeni nebo ocekavam
blbe.
Pokud je vstup OK, prectu vysledky prevodu a opet zkontroluji, zda
odpovidaji ocekavani.
Pokud je to OK i tady, tak teprve zacnu resit ten prepocitavaci
postup.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz