ISE WEB PACK - rychlost, licence

Sobota Duben 13 16:35:02 CEST 2013

Tak simulator ISim jsem nakonec podle nejakeho tutorialu rozchodil, neni
mi jasne, jestli se bezne resi casovani - ale ono to simuluje na urovni
jazyka a ne implementace v FPGA tak to asi nema smysl?
Kdyz do popisu dam zpozdeni treba takto

IF(reset = '1') THEN           --Reset the output.
            qtemp <= '0' after 2ns;
                 ELSIF( rising_edge(clk) ) THEN
                 IF(J='0' AND K='0') THEN       --No change in the output
                 NULL;
                 ELSIF(J='0' AND K='1') THEN    --Set the output.
                 qtemp <= '0' after 2ns;
                 ELSIF(J='1' AND K='0') THEN    --Reset the output.
                 qtemp <= '1' after 2ns;
                     ELSE                           --Toggle the output.
                          qtemp <= NOT qtemp after 2ns;
                 END IF;
         END IF;

tak se to na prubehu projevi, ale nikdo to ve zdrojacich nepouziva,
takze se to neresi a simuluje se jen logika navrhu? Coz u synchronniho
designu asi neni problem, zda se mi.