ISE WEB PACK - rychlost, licence

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Sobota Duben 13 11:36:30 CEST 2013

Jo aha, to jsem zapomel, ze jsem musel doplnit ty nabizene options do
ucf souboru...
Cili zacatek pak vypada takto:

# clock pin for Nexys 2 Board
  NET "clk" CLOCK_DEDICATED_ROUTE = FALSE;
  PIN "instClkDllDiv16/CLKDLL_inst/DCM_SP.CLKIN" CLOCK_DEDICATED_ROUTE =
FALSE;
  NET "clk" LOC= "B8"; # Bank = 0 , Pin name = IP_L13P_0/GCLK8 , Type =
GCLK , Sch name = GCLK0
# NET "clk1" LOC= "U9"; # Bank = 2 , Pin name = IO_L13P_2/D4/GCLK14 ,
Type = DUAL/GCLK , Sch name = GCLK1
  NET "UsbClk" CLOCK_DEDICATED_ROUTE = FALSE;
  NET "UsbClk" LOC= "T15"; # Bank = 2 , Pin name = IO/VREF_2 , Type =
VREF , Sch name = U-IFCLK