OT (mirne): Dealextreme - klasicky globalizacni bordel

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Duben 13 11:16:16 CEST 2013

Tak se musím podělit o čerstvou zkušenost s nákupem z DX. Udělal jsem
jich tam už docela dost, takže můžu hodnotit vývoj situace...

Z počáteční bezproblémové a rychle jednající firmy (před několika lety)
se vyvinul moloch, u kterého pravá ruka neví, co dělá levá.

Včera jsem si psal s jejich operátorkou (chat přes Live person) a tázal
se, proč má moje objednávka už týden status "payment confirmed", aniž by
se stalo cokoliv dalšího (na http://cs.dx.com/FAQ/Detail/8 píšou o
postupu odesílání cosi krapet jiného).

Sdělila mi, že zboží není skladem a že snad za týden bude, ať se zeptám.
Na dotaz, proč na kartě výrobku není info o nedostupnosti, v podstatě
neodpověděla.

Dnes ráno přišel mail potvrzující odeslání zásilky...

Věcně jsem samozřejmě rád, ale firemní systém, který tohle umožňuje, se
nedá skutečně nazvat jinak, než bordel.

No a proč píšu globalizační? Podle mých zkušeností je tento typ bordelu
úzce svázán s velikostí a hlavně "růstem" firmy, v níž se ztrácí možnost
normální domluvy s konkrétním člověkem, který by měl o věci skutečný
přehled a hlavně by měl zájem na tom, aby věci fungovaly...

Ano, jsou jiné obchody, je eBay atd., ale píšu o DX.

---
Jirka