Nepajiva maska - zkusenosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Duben 13 00:35:08 CEST 2013

Nasel jsem doma starou pastu, kterou jsem koupil pred cca 5 roky
a chtel jsem ji uz vyhodit, protoze uz byla castecne rozlozena
na komponenty (nejaky pruhledny sajrajt a zeleny zbytek, mel jsem
ji celou dobu v teple, protoze jsem na ni zapomnel).
Ale kdyz jsem ji vyzkousel, tak funguje mnohem lip nez ta nova modra.
Takze na paste dost zalezi.

Pozitivni je, ze jsem overil, ze jako kryci folie se da pouzit mikroten.
Pouzil jsem rozstrizeny sacek od peciva a prilepil ho na vrstvu pasty.
Pres ten sacek se to pekne srovnat. Az pozde me napadlo, ze idealni
by asi bylo to prejet gumovym valeckem, to zkusim priste.
Podstatne je, ze se tam ten mikroten musi dobre vypnout, jinak to
udela v paste vrasky.
Svitil jsem to LEDkama 405nm cca 30 minut (5x tolik jako dry-resist).
Neosvicene casti jsem umyl lihem, slo to dobre.
Je to slusne tvrde, i kdyz se mi zda, ze odolnost proti lihu nebo isopropylu
neni idelani, trochu to barvi.
Zkusim to jeste zitra, nekde jsem cetl, ze ta polymerace probiha jeste
delsi dobu po osviceni.
Zkusil jsem to pofoukat horkovzduskou na 180 C, nevidel jsem v tom
rozdil.

To, ze na to funguje snadno dostupny mikroten povazuji za velke vitezstvi.

PL