Nepajiva maska - zkusenosti

Pátek Duben 12 21:47:47 CEST 2013

Me to nevadi, taky jsem mel takove obdobi ale uz na to nemam cas a na
druhou stranu mam penize na zaplaceni normalni vyroby ;-)
Blbe je to u nas s cenama, v Cine zas je na prototyp moc desek, takze je
to otazka kompromisu - 1 kus se vyplati u nas, vic nez 3 ks v Cine...
4-vrstve desky jsou vsude cenovy masakr, az to zvladnete, treba si u vas
objednam nejaky prototyp ;-)